02 June 2011

non stop laughing. thnks to all ♥

that day was super awesome ♥ and i love that so much ! thnks to Syifaa Comeii, Ben, Aiman Azizan, Aiman Hakim, Salihin Haji Ismail, Hafidz Hassan, Izzudin Ismail, Akmal Nazim and the others photog. *nahh ambik kau, aku letak nma penuh hahahaha.MyEm0.Com

bilaa buat shoot pasal friendship ni, hmm aku tringt sangat dekat Hanis Hunny Bunny aku tuu. aku rnduuu dia sgt. aku xtauu dia nk buat emoo apa kat aku. heish hg balik maii aku tibaii aih hg. sayang iloveyou okay. you're my best best bestfriend ! and to Baby Kyn next week klu xdak apa apa aku p jumpaa hg kt Penang nah syg. aku lagi rnduu kt hg. brapa tahunn dah xjumpaaaMyEm0.Com

aku xmauu cakap byk. next post kang baru aku nk berleter. heeh. tak larat baca ? xpaa xyahh baca tengok jaa hehe. eh btw thnks reading and following my blog ! lebiuuuu MyEm0.Com



you know someone is a true friend when, you are about to break down & cry , but they will say the stupidest, most random thing just to see you smile. :)

so here's to..
the crap we talk, the guys we stalk, the way we shop, laughs cant stop, the gossip we spill, the looks that could kill, we'll stay together, cause we're bestfriend. MyEm0.Com

friendship last much longer than life lets us.MyEm0.Com

i'll always be there for you MyEm0.Com

the greatest smile will collect the greatest friends, and the happiness you share will surely return to youMyEm0.Com



i'd rather fight with you, than not even talk at all. at least i know you wont forget me.MyEm0.Com

please leave a lovely note that you are here ♥

11 comments:

Mr feckry said...

gua rindu time keagungan relationship

Niezmomo said...

haha iyaa ? nnti gua pun mesti rnduuuu

zaini said...

suka pic seken last tuh:P ..manis sungguh senyum kedua2 org..

Niezmomo said...

thnks :)

anaeeim said...

xdak pun gmbaq cek dalam ni.. T.T

Niezmomo said...

ykaaa ? cekk awat xdakkk T____T

Mr Ben said...

hahahaha ! anaeeimmm...hhahaha

Niezmomo said...

omg mr ben comment kt blog yg naif ni oh hahahahahaha

angkasa said...

comel la anis!

Shahirah Zainol said...

nice :)

Niezmomo said...

hana : thnks bby <3

shahirah : thnks hunn <3